Tlf: 60 644 139 - Email: info@michaelbonde.dk

Velkommen til Skolen for Holistisk Kropsterapi

Skolen for Holistisk Kropsterapi er resultatet af mine mange års erfaring som behandler, hvor jeg konstant har anerkendt forbindelsen mellem krop og sind. Med ekspertise inden for alternative behandlingsmetoder, herunder lægeeksamineret fysiurgisk massør og akupunktør med fokus på traditionel kinesisk medicin, stræber jeg efter at integrere helhedsorienteret tankegang i vores undervisning.

Min vision med at etablere Skolen for Holistisk Kropsterapi er at skabe forbindelser og broer mellem forskellige alternative behandlingsmetoder. Vi prioriterer det psykiske aspekt i vores vurderinger for at udvikle omfattende behandlingsplaner for vores klienter. Vores kurser omfatter en bred vifte af emner, der adresserer både bevægeapparatet og de potentielle begrænsninger i specifikke områder, hvor klienter oplever ubehag.

Vores erfarne terapeuter, der underviser på skolen, er ikke kun fagligt kompetente, men bringer også mange års praktisk erfaring med sig. Du vil modtage undervisning fra dedikerede fagfolk, der er engagerede i at hjælpe dig med at forstå og anvende kernefærdigheder inden for holistisk kropsterapi.

Som kursist på Skolen for Holistisk Kropsterapi får du en uddannelse, der tager udgangspunkt i kroppens fysiologiske og anatomiske struktur. Jeg mener, det er afgørende at have en dybdegående forståelse af kroppens opbygning, før vi udforsker det holistiske perspektiv.

Uddannelsen som Lægeeksamineret Fysiurgisk Massør danner et solidt fundament, der gør dig i stand til at arbejde som selvstændig behandler eller som et supplement til din nuværende praksis. Efter din grunduddannelse har du mulighed for at efteruddanne dig ved hjælp af vores forskellige kurser, der dækker både det fysiologiske og anatomiske samt mere holistiske behandlingsmetoder.

Skolen for Holistisk Kropsterapi er din vej til en berigende og givende karriere inden for holistisk kropsterapi. Start din rejse med os og lad os sammen udforske de dybere lag af krop og sind.

Tilmeld nyhedsbrev